Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2077
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіненок, Антоніна Олексіївна-
dc.date.accessioned2020-04-08T09:22:11Z-
dc.date.available2020-04-08T09:22:11Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМіненок А.О.Обґрунтування змістово-процесуальної складової моделі професійного саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи. Наука і освіта : науково-практичний журнал: зб. статей / Південний науковий Центр НАПН. Одеса : ПНПУ імені К.Д. Ушинського, 2015. № 6. С. 69-74.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2077-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості проектування моделі професійного саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи; розглянуто сутність, мету та складові професійного саморозвитку; представлено змістові блоки моделі; запропонована модель дозволяє здійснювати практичну перевірку властивостей організованої професійно-динамічної системи саморозвитку вчителя з опорою на представлені та обґрунтовані концептуальні основи у формі змістово-процесуальної моделі професійного саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи.en_US
dc.publisherНаука і освіта : науково-практичний журналen_US
dc.subjectпрофесійний саморозвитокen_US
dc.subjectмайбутній вчитель початкової школиen_US
dc.subjectзміст освітиen_US
dc.subjectвищий навчальний закладen_US
dc.titleОбґрунтування змістово-процесуальної складової моделі професійного саморозвитку майбутнього вчителя початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.