Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2105
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮда, Лариса Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-04-08T13:40:55Z-
dc.date.available2020-04-08T13:40:55Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЮда Л. А. Проблеми впровадження гендерних підходів в систему післядипломної педагогічної освіти. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 132. С. 158–161.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2105-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовується необхідність впровадження гендерного компоненту в систему педагогічної освіти як невід’ємної складової євроінтеграційних процесів в Україні, аналізуються проблеми впровадження ґендерних підходів у систему післядипломної педагогічної освіти. Автор виокремлює складові формування гендерної компетентності та гендерної чутливості педагогів та обґрунтовує умови інтеграції гендерних підходів у систему післядипломної освіти.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectвчительen_US
dc.subjectгендерen_US
dc.subjectґендерна освітаen_US
dc.subjectґендерні підходиen_US
dc.subjectгендерна компетентністьen_US
dc.subjectгендерна чутливістьen_US
dc.subjectпіслядипломна педагогічна освітаen_US
dc.titleПроблеми впровадження гендерних підходів в систему післядипломної педагогічної освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.