Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2114
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮда, Лариса Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-04-08T15:03:39Z-
dc.date.available2020-04-08T15:03:39Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЮда Л. А. Чому вчителю необхідна гендерна компетентність // Школа. : Інформаційно-методичний журнал для заступників директорів навчальних закладів, 2017. – № 6 (138). – С.12–15.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2114-
dc.description.abstractУ статті йдеться про необхідність упровадження тендерного компонента в систему післядипломної педагогічної освіти. Автор матеріалу аналізує проблеми впровадження та обґрунтовує умови інтеграції тендерних підходів у систему післядипломної освіти й виокремлює складові формування тендерної компетентності та тендерної чутливості педагогів.en_US
dc.publisherШкола. : Інформаційно-методичний журнал для заступників директорів навчальних закладівen_US
dc.subjectпедагогічна освітаen_US
dc.subjectгендерen_US
dc.subjectгендерна компетентністьen_US
dc.titleЧому вчителю необхідна гендерна компетентністьen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чому вчителю необхідна гендерна компетентність.pdf115.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.