Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2117
Назва: | Проблеми впровадження гендерних підходів у практику викладання дисциплін українознавчого циклу у ВНЗ |
Автори: | Юда, Лариса Анатоліївна |
Ключові слова: | гендер гендерний підхід у педагогіці українознавство ВНЗ |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Матеріали науково-практичної конференції «П'яті Фльорівські читання». |
Бібліографічний опис: | Юда Л. А. Проблеми впровадження гендерних підходів у практику викладання дисциплін українознавчого циклу у ВНЗ // Матеріали науково-практичної конференції «П'яті Фльорівські читання». – Чернігів: ЧНПУ імені Т.Г.Шевченка, 2017. – С. 91–94. |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність долучення гендерної проблематики до процесу підготовки фахівців з історії та українознавства пов'язана з новітніми тенденціями розвитку гуманітарної освіти в Україні, а саме: варіативністю, відкритістю до суспільства, якісно новим доступом обох статей до різних сфер суспільного життя, що в майбутньому визначатиме гідні умови життєдіяльності жінок та чоловіків. Стратегією впровадження гендерних аспектів у процес гуманітарної освіти є гендерний підхід. Саме він дозволяє уявити гендерне бачення проблем у всіх вимірах. Гендерний підхід декларує рівні можливості і ставлення до чоловіків і жінок і сприяє розбудові гендерно-чутливого суспільства. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2117 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Проблеми впровадження гендерних підходів у практику викладання дисциплін українознавчого циклу у ВНЗ.pdf | 228.45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.