Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2120
Назва: | Проблеми гендерного виховання у педагогічній спадщині Софії Русової |
Автори: | Юда, Лариса Анатоліївна |
Ключові слова: | гендер гендерне виховння Софія Русова гендерна освіта |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Педагогічні ідеї Софії Русової в контексті Нової української школи» |
Бібліографічний опис: | Юда Л. А. Проблеми гендерного виховання у педагогічній спадщині Софії Русової // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Педагогічні ідеї Софії Русової в контексті Нової української школи» (Ріпки, 15-16 лютого 2019 р. ). – С. 232–237. |
Короткий огляд (реферат): | На часі реалізація ключової освітянської реформи – проекту «Нова українська школа». Головна мета – створити школу, в якій буде приємно навчатися, і яка даватиме учням не тільки знання, а й уміння застосовувати їх у житті. Виховання громадян нової генерації передбачає інтегрування гендерного компоненту в освітній простір. «Гендерна демократія можлива за умови виховання дівчаток і хлопчиків на засадах егалітарності, що передбачає особистісно орієнтований підхід, орієнтацію на партнерство в між статевій взаємодії «співдружність різних, проте рівних» |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2120 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Проблеми гендерного виховання у педагогічній спадщині Софії Русової.pdf | 105.89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.