Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2127
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorTerentieva, Nataliia-
dc.contributor.authorТерентьєва, Наталія Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-04-08T17:06:49Z-
dc.date.available2020-04-08T17:06:49Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationTerentieva N. Trends of higher pedagogical education in the 21st century (review of the author's research results). Acta et Commentationens. Sciences of Education. Scientific Journal. 2019. № 3(17). С. 26-31 DOI статті: 10.36120/2587-3636.v17i3.26-31en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2127-
dc.description.abstractThis scientific research represents the results of the study of vector directions for the development of university education as a segment of higher education in the context of changes in the Second Academic Revolution. The paper presents the main trends associated with so-called human factor inherent in higher education during the Second Academic Revolution. Been defined and characterized the changing lecture role, the specific teaching of this period. Author presents the positive and negative aspects of teaching, including the diversification and specialization of activity due to changes in student population, reducing the quality of the learning and teaching activities, migration, increased responsibility and accountability of teachers, etc.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherActa et Commentationens. Sciences of Education. Scientific Journal.en_US
dc.subjectSecond Academic Revolutionen_US
dc.subjecttrendsen_US
dc.subjecthigher educationen_US
dc.subjectteaching activityen_US
dc.titleTrends of higher pedagogical education in the 21st century (review of the author's research results)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Trends of higher pedagogical education in the 21st century (review of the author's research results).pdf316.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.