Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2141
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖлудько, Віра Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-04-08T18:19:05Z-
dc.date.available2020-04-08T18:19:05Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЖлудько В. М. Педагогічне значення дизайн-освіти у формуванніціннісних орієнтацій майбутніх учителів початкових класів / Жлудько В. М. // Теоретико-методичні проблеми підготовки студентів до естетичного виховання учнів початкових класів. Вип.8. - Чернігів: ЧДПУ, 2011. - С. 56 - 61.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2141-
dc.description.abstractУ статті йдеться про роль сучасного дизайну, який, володіючи професійною мобільністю, адаптованістю, маючи різноманітні напрямки може і повинен використовуватись школою, оскільки враховує в першу чергу людський чинник. Розкриваються деякі аспекти дизайн-освіти та розгляд даної проблематики в площині професійної підготовки вчителя початкових класів.en_US
dc.publisherЧернігів: ЧДПУen_US
dc.subjectдизайн-освітаen_US
dc.subjectціннісних орієнтаційen_US
dc.subjectпедагогічне значенняen_US
dc.titleПедагогічне значення дизайн-освіти у формуванні ціннісних орієнтацій майбутніх учителів початкових класівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.