Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2143
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖлудько, Віра Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-04-08T18:22:00Z-
dc.date.available2020-04-08T18:22:00Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЖлудько В. М. Дизайн-діяльність як засіб удосконалення фахової підготовки вчителів початкових класів / Жлудько В. М. // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв № 7: зб.наук.пр./- Х.: ХДАДМ, 2011, – С. 7 - 9en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2143-
dc.description.abstractУ статті розкривається значення дизайн-освіти у професійному становленні майбутніх учителів початкових класів, з’ясовуються особливостей впливу дизайн-діяльності на художньо-творчий розвиток особистості студента.en_US
dc.publisherВісник Харківської державної академії дизайну і мистецтвen_US
dc.subjectдизайн-освітаen_US
dc.subjectдизайн-діяльністьen_US
dc.subjectхудожньо-ігрове проектуванняen_US
dc.subjectпрофесійне становленняen_US
dc.titleДизайн-діяльність як засіб удосконалення фахової підготовки вчителів початкових класівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.