Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2149
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖлудько, Віра Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-04-08T18:34:26Z-
dc.date.available2020-04-08T18:34:26Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЖлудько В. М. Ефективне використання ігродизайну у підготовці майбутніх фахівців початкової школи: творчі завдання і художні техніки / Жлудько В. М. // Теоретико-методичні проблеми підготовки студентів до естетичного виховання учнів початкових класів. Вип. 12. - Чернігів: Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка, 2013. - С.26-29.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2149-
dc.description.abstractСтаття висвітлює питання ефективного впливу на професійну підготовку і становлення майбутніх фахівців початкової школи засобами ігродизайну; знайомить з упровадженням деяких експериментальних творчих завдань з ігродизайну в підготовці майбутніх вчителів початкових класів.en_US
dc.publisherЧернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченкаen_US
dc.subjectігродизайнуen_US
dc.subjectпочаткової школиen_US
dc.subjectтворчі завданняen_US
dc.subjectхудожні технікиen_US
dc.titleЕфективне використання ігродизайну у підготовці майбутніх фахівців початкової школи: творчі завдання і художні технікиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.