Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2172
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРебенок, Вадим Михайлович-
dc.date.accessioned2020-04-09T12:45:17Z-
dc.date.available2020-04-09T12:45:17Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationРебенок В. М. Вимоги до інформаційно-комунікаційних технологій в процесі професійної підготовки учителів. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Київ, 2013. Вип. 38. С. 178-182.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2172-
dc.description.abstractУ статті розглядаються вимоги, що ставляться до інформаційно-комунікаційних технологій під час професійної підготовки майбутніх учителів вищої школи у навчальному процесі та шляхи, які забезпечують формування соціальної і пізнавальної активності студентів в умовах широкого використання ІКТ.en_US
dc.publisherНауковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгомановаen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки: Реалії та перспективи;5-
dc.subjectінформаційні технології навчанняen_US
dc.subjectзасоби комунікаціїen_US
dc.subjectпрофесійна підготовка учителівen_US
dc.subjectінформаційна культураen_US
dc.subjectпізнавальна й інтелектуальна активність студентівen_US
dc.subjectтелекомунікаційні технологіїen_US
dc.titleВимоги до інформаційно-комунікаційних технологій в процесі професійної підготовки учителівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.