Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2174
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖлудько, Віра Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-04-09T12:48:17Z-
dc.date.available2020-04-09T12:48:17Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЖлудько В. М. Теоретичні основи педагогічної дизайн-освіти. / Жлудько В. М. // Педагогіка і психологія професійної освіти : науково-методичний журнал / Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України / Львівський науково-практичний центр професійно-технічної освіти НАПН України . – Львів, 2013. – №3 – С. 124-131.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2174-
dc.description.abstractСтаття знайомить з ціннісним аспектом дизайн-діяльності, з деякими експериментальними творчими завданнями та авторськими інноваційними техніками з ігродизайну для майбутніх фахівців початкової школи. Розкривається сутність та зміст дизайну як виду проектної діяльності, з’ясовується роль дизайн-освіти для професійної підготовки вчителя початкових класів. Теоретично обґрунтована модель ціннісних орієнтацій учителя на дизайн-діяльність.en_US
dc.publisherПедагогіка і психологія професійної освіти : науково-методичний журналen_US
dc.subjectдизайн-освітаen_US
dc.subjectдизайн-діяльністьen_US
dc.subjectігродизайнen_US
dc.subjectаксіосфераen_US
dc.titleТеоретичні основи педагогічної дизайн-освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Теоретичні основи педагогічної дизайн-освіти.pdf489.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.