Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2191
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖлудько, Віра Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-04-09T14:16:41Z-
dc.date.available2020-04-09T14:16:41Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЖлудько В. М. Театралізація як пріоритетна педагогічна умова формування готовності майбутніх учителів до ігродизайну з молодшими школярами / Наукові записки / Ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. – Вип. 147. Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім.. В. Винниченка, 2016. – С. 156-159.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2191-
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальній проблемі сучасної теорії і методики професійної освіти – використанню театралізації як пріоритетної педагогічної умови формування готовності майбутніх учителів початкових класів до навчання ігрового дизайну молодших школярів. Автор розглядає особливості методики навчання театралізованого ігродизайну в процесі викладання дисциплін художнього і технологічного циклів у педагогічних ВНЗ.en_US
dc.publisherРВВ КДПУ ім.. В. Винниченкаen_US
dc.subjectпочаткова дизайн-освітаen_US
dc.subjectтеатралізований ігродизайнen_US
dc.subjectінтердисциплінарний підхідen_US
dc.titleТеатралізація як пріоритетна педагогічна умова формування готовності майбутніх учителів до ігродизайну з молодшими школярамиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.