Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2201
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖлудько, Віра Миколаївна-
dc.contributor.authorІващенко, Юлія Федорівна-
dc.date.accessioned2020-04-09T14:44:38Z-
dc.date.available2020-04-09T14:44:38Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЖлудько В. М., Іващенко Ю. Ф. Емпіричний досвід формування готовності майбутніх учителів до навчання ігродизайну молодших школярів. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка : гол. ред.. Носко М. О. – Чернігів : ЧНПУ, 2017. Вип. 149. – С. 237 - 240.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2201-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню емпіричного досвіду формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання ігрового дизайну учнів початкових класів. Акцентується увага на аналізі розвитку зазначеної проблеми на основі досвіду зарубіжної та вітчизняної дизайн-освіти, педагогічного дизайну в практиці професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectемпіричний досвідen_US
dc.subjectдизайнen_US
dc.subjectпедагогічний дизайнen_US
dc.subjectхудожньо-ігрова діяльністьen_US
dc.subjectігровий дизайнen_US
dc.titleЕмпіричний досвід формування готовності майбутніх учителів до навчання ігродизайну молодших школярівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.