Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2202
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖлудько, Віра Миколаївна-
dc.contributor.authorТрач, Яна Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-04-09T14:48:24Z-
dc.date.available2020-04-09T14:48:24Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЖлудько В. М., Трач Я. В. Значення театралізованого ігродизайну у розвитку здібностей студентів - майбутніх сімейних вихователів // Мистецтво та освіта: новації і перспективи: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (18 квітня 2019 року, м. Чернігів / упор. Т. В. Дорошенко, Р. М. Силко. - Чернігів : Десна Поліграф, 2019. - С. 30 - 33.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2202-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема розвитку здібностей майбутнього сімейного вихователя засобами театралізованого ігродизайну – проектом педагогічних умов, яким забезпечується синтез художньо-творчих ігор. У проектно-ігровій театралізованій діяльності студентів-гувернерів виокремлено інтеграцію методичних засобів: вербально-інформаційних, сенсорно-інформаційних, структурно-інформаційних.en_US
dc.publisherЧернігів : Десна Поліграфen_US
dc.subjectрозвиток здібностейen_US
dc.subjectтеатралізований ігровий дизайнen_US
dc.subjectсімейний виховательen_US
dc.titleЗначення театралізованого ігродизайну у розвитку здібностей студентів – майбутніх сімейних вихователівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.