Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2237
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПушкар, Вікторія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-04-09T18:10:18Z-
dc.date.available2020-04-09T18:10:18Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationПушкар В. А. «Я»-Образ та особливості соціалізації дітей-сиріт в умовах школи-інтернату. / Пушкар В. А. // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. – Чернігів : ЧДПУ, 2007. – Вип. 59. – Т.2. – С. 106 - 111.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2237-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу соціалізації дітей-сиріт в умовах виховання школи-інтернату. На основі результатів проведеного емпіричного дослідження розглядаються особливості «Я»-концепції підлітків, що перебувають в умовах школи-інтернату.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectсоціалізаціяen_US
dc.subjectОбраз «Я»en_US
dc.subject«Я»-концепціяen_US
dc.subjectсоціальне оточенняen_US
dc.subjectреакції емансипаціїen_US
dc.subjectсамооцінкаen_US
dc.subjectсамоставленняen_US
dc.title«Я»-Образ та особливості соціалізації дітей-сиріт в умовах школи-інтернату.en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.