Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2242
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРебенок, Вадим Михайлович-
dc.date.accessioned2020-04-09T18:30:57Z-
dc.date.available2020-04-09T18:30:57Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationРебенок В. М. Особистісно-орієнтований підхід у процесі професійної підготовки майбутніх учителів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Чернігів, 2016. Вип. 137. С. 151-154.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2242-
dc.description.abstractУ статті розглядається особистісно-орієнтована професійна підготовка майбутнього вчителя, яка забезпечує подолання його часткової затребуваності у просторі єдиних освітніх стандартів і ринкової конкуренції розвитком цілісної особистості в умовах освіти, спрямованої на духовність і культуру молоді. Доведено, що наукові знання у професійній діяльності майбутніх учителів мають загальний характер, частково проявляються в конкретних професійно-педагогічних діях і тому мають відносно самостійну форму існування. Дослідженням встановлено, що особистісно-орієнтована педагогічна діяльність передбачає адаптацію загальної технологічної схеми до умов конкретної освітньої ситуації шляхом авторської персоналізації вихідного технологічного алгоритму, індивідуалізації стилю власної педагогічної діяльності.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectособистісно-орієнтований підхідen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectсамореалізаціяen_US
dc.subjectрезультативністьen_US
dc.titleОсобистісно-орієнтований підхід у процесі професійної підготовки майбутніх учителівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.