Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2255
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРебенок, Вадим Михайлович-
dc.date.accessioned2020-04-10T13:04:13Z-
dc.date.available2020-04-10T13:04:13Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationРебенок В. М. Особливості використання самостійної роботи майбутніми викладачами харчової галузі у навчальному процесі закладу вищої освіти. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Чернігів, 2018. Вип. 155. С. 210-214.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2255-
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості використання самостійної роботи майбутніми викладачами харчової галузі у навчальному процесі закладу вищої освіти. Проаналізовано, що для самостійної роботи студентів у харчовій галузі з точки зору їх взаємодії з викладачем в її організації має велике значення спосіб діяльності (метод) студентів, за допомогою якого розкривається зміст матеріалу. При цьому треба мати на увазі, що студент може здійснити діяльність тільки на основі раніше засвоєної інформації про методику її виконання. Доведено, що кожен з рівнів самостійного виконання студентами завдання вимагає нових способів організації самостійної пізнавальної діяльності у системі самостійної роботи. Формування розумових дій та понять відбувається по етапах засвоєння знань і формування умінь складають дві сторони одного і того ж процесу. Знання не існує поза діяльності, якість їх засвоєння залежить від виду діяльності в навчанні. Дослідженням встановлено, що найважливішим і необхідним компонентом самостійної роботи є завдання, що розробляється викладачем у відповідності з метою і завданнями самостійної роботи студентів, з урахуванням рівнів засвоєння знань і формування умінь. У завданні вказується послідовність дій без позначення операцій, характерних для кожного конкретного випадку, самостійна пізнавальна діяльність студентів має продуктивний характер. Якщо майбутні викладачі харчової галузі оволоділи розв’язком даного типу завдань, тоді можна вважати, що у них сформовані необхідні для майбутньої спеціальності знання, вміння і навички.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectсамостійністьen_US
dc.subjectхарчова галузьen_US
dc.subjectпізнавальна діяльністьen_US
dc.subjectзаклади вищої освітиen_US
dc.titleОсобливості використання самостійної роботи майбутніми викладачами харчової галузі у навчальному процесі закладу вищої освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.