Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2257
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРебенок, Вадим Михайлович-
dc.date.accessioned2020-04-10T13:07:44Z-
dc.date.available2020-04-10T13:07:44Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationРебенок В. М. Готовність майбутнього викладача професійної підготовки до використання інформаційних технологій на заняттях спеціальних дисциплін у закладах вищої освіти. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка. Чернігів, 2019. Вип. 158 (2). С. 273-279.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2257-
dc.description.abstractУ статті розкрито та визначено процес готовності майбутнього викладача професійної підготовки до використання інформаційних технологій на заняттях спеціальних дисциплін у закладах вищої освіти. Проаналізовано особливості формування готовності викладача до майбутньої професійної діяльності, які акумулюють проблеми психологічної науки, пов’язаної з рисами та характеристикою особистості, можливостями, що обумовлюють успішність професійної підготовки.en_US
dc.publisherВісник НУЧКen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectінформаційні технологіїen_US
dc.subjectзаклади вищої освітиen_US
dc.subjectкомпонентиen_US
dc.titleГотовність майбутнього викладача професійної підготовки до використання інформаційних технологій на заняттях спеціальних дисциплін у закладах вищої освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.