Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2277
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМацнєва, Оксана Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-04-10T14:00:34Z-
dc.date.available2020-04-10T14:00:34Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationМацнєва О.А. Місце та роль навчання аудіювання англійського мовлення з національними та регіональними типами літературної вимови у формуванні іншомовної комунікативної компетенції майбутнього вчителя іноземних мов. Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія «Романо-германська філологія. Методика викладання іноземних мов». 2011. Вип. 67. С. 184-190.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2277-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі навчання майбутніх учителів аудіювання англійського мовлення з національними та регіональними типами літературної вимови. Визначаються місце та роль відповідного навчання у формуванні іншомовної комунікативної компетенції майбутнього вчителя іноземних мов.en_US
dc.publisherВісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразінаen_US
dc.subjectаудитивна компетенціяen_US
dc.subjectіншомовна комунікативна компетенціяen_US
dc.subjectтип англійської літературної вимовиen_US
dc.titleМісце та роль навчання аудіювання англійського мовлення з національними та регіональними типами літературної вимови у формуванні іншомовної комунікативної компетенції майбутнього вчителя іноземних мовen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.