Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2285
Назва: | Структура та зміст методичної компетентності майбутнього викладача англійської мови як непрофільної дисципліни |
Автори: | Мацнєва, Оксана Анатоліївна |
Ключові слова: | методична компетентність викладач іноземної мови як непрофільної дисципліни англійська мова як непрофільна дисципліна |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Вісник ЧНПУ |
Бібліографічний опис: | Мацнєва О.А. Структура та зміст методичної компетентності майбутнього викладача англійської мови як непрофільної дисципліни. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. 2018. Вип. 156. С. 84-87. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено проблемі формування методичної компетентності майбутніх викладачів англійської мови як непрофільної дисципліни. Ґрунтуючись на положеннях функціонально-діяльнісного підходу до структурування методичної компетентності й на особливостях професійної діяльності викладача іноземної мови як непрофільної дисципліни, виділено й визначено складові його методичної компетентності: рефлексивно-гностичну, проектувальну, конструктивну, комунікативно-навчальну, організаторську компетентності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2285 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Структура та зміст методичної компетентності майбутнього викладача англійської мови як непрофільної дисципліни.pdf | 499.24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.