Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2285
Назва: Структура та зміст методичної компетентності майбутнього викладача англійської мови як непрофільної дисципліни
Автори: Мацнєва, Оксана Анатоліївна
Ключові слова: методична компетентність
викладач іноземної мови як непрофільної дисципліни
англійська мова як непрофільна дисципліна
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вісник ЧНПУ
Бібліографічний опис: Мацнєва О.А. Структура та зміст методичної компетентності майбутнього викладача англійської мови як непрофільної дисципліни. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. 2018. Вип. 156. С. 84-87.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі формування методичної компетентності майбутніх викладачів англійської мови як непрофільної дисципліни. Ґрунтуючись на положеннях функціонально-діяльнісного підходу до структурування методичної компетентності й на особливостях професійної діяльності викладача іноземної мови як непрофільної дисципліни, виділено й визначено складові його методичної компетентності: рефлексивно-гностичну, проектувальну, конструктивну, комунікативно-навчальну, організаторську компетентності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2285
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.