Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2314
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дорошенко, Тетяна Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-12T10:58:28Z | - |
dc.date.available | 2020-04-12T10:58:28Z | - |
dc.date.issued | 1998 | - |
dc.identifier.citation | Дорошенко Т. В. Формування у майбутніх учителів початкових класів готовності до педагогічної імпровізації на уроках музики. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія Психолого-педагогічні науки. 1998. Вип. 1. С.85-88. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2314 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано значення оволодіння майбутніми вчителями початкової школи навичками педагогічної імпровізації, які дозволяють приймати педагогічно доцільні рішення у непередбачених ситуаціях уроку, допомагають подолати розгубленість, скутість у спілкуванні з учнями. | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.subject | майбутні вчителі початкової школи | en_US |
dc.subject | мистецтво | en_US |
dc.subject | педагогічні умови, | en_US |
dc.subject | формування | en_US |
dc.subject | імпровізація. | en_US |
dc.title | Формування у майбутніх учителів початкових класів готовності до педагогічної імпровізації на уроках музики | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття_3.pdf | 1.04 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.