Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2322| Назва: | До проблеми результативної педагогічної взаємодії викладача та студента у процесі навчання гри на фортепіано |
| Автори: | Дорошенко, Тетяна Володимирівна |
| Ключові слова: | педагогічна взаємодія процес навчання гри на фортепіано викладач студент |
| Дата публікації: | 2009 |
| Видавництво: | Педагогічна освіта : теорія і практика : зб. наук. пр. |
| Бібліографічний опис: | Дорошенко Т. В. До проблеми результативної педагогічної взаємодії викладача та студента у процесі навчання гри на фортепіано. Педагогічна освіта : теорія і практика : зб. наук. пр. Кам’яець-Подільський, 2009. Вип. 3. С. 339-342. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлюються проблеми взаємодії в інструментальному класі викладача і студента в процесі навчально-виконавської діяльності. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2322 |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Стаття_12.pdf | 1,1 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.