Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2342
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Носовець, Наталія Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Терещенко, О. В. | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-13T09:06:07Z | - |
dc.date.available | 2020-04-13T09:06:07Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Носовець Н. М., Терещенко О. В. Готовність майбутнього вчителя технологій до інноваційної педагогічної діяльності як складова професійної компетентності. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Чернігів : НУЧК, 2019. №158. С. 241-246 | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2342 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджуються дефініції «інноваційна педагогічна діяльність», «готовність майбутнього вчителя технологій до інноваційної педагогічної діяльності», «інноваційна професійно-педагогічна компетентність вчителя технологій». Аналіз дефініції «інноваційна компетентність» дозволив визначити інноваційну компетентність вчителя технологій як психічний феномен, що характеризує його творчу спрямованість на якісне перетворення за допомогою нових засобів практики освітньої діяльності з метою підвищення її ефективності, а також його здатність виявляти актуальні проблеми освіти, знаходити та реалізовувати ефективні засоби їх розв’язання. Структура інноваційної компетентності майбутнього вчителя технологій включає: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, операційний, особистісний, креативний, комунікативний, рефлексивний компоненти. | en_US |
dc.publisher | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.subject | педагогічна діяльність | en_US |
dc.subject | інноваційна педагогічна діяльність | en_US |
dc.subject | готовність до інноваційної професійної діяльності | en_US |
dc.subject | професійна компетентність | en_US |
dc.title | Готовність майбутнього вчителя технологій до інноваційної педагогічної діяльності як складова професійної компетентності | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Готовність майбутнього вчителя технологій до інноваційної педагогічної діяльності як складова професійної компетентності.pdf | 511.25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.