Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2352
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМунасипова-Мотяш, Ірина Анатоліївна-
dc.contributor.authorДяченко, Вікторія Анатоліївна-
dc.contributor.authorДубініна, Діана Емілівна-
dc.date.accessioned2020-04-13T13:27:15Z-
dc.date.available2020-04-13T13:27:15Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМунасипова-Мотяш І. А., Дяченко В. А., Дубініна Д. Е. Показники екологічної компетентності підлітків з різними типами сімейного виховання / Мунасипова-Мотяш І. А., Дяченко В. А., Дубініна Д. Е. // Педагогіка і психологія: актуальні проблеми досліджень на сучасному етапі: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м.Київ, 6-7 квітня 2018 року). – К. : ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2018. – Ч.1. – С. 84 - 86en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2352-
dc.description.abstractВ статті висвітлюється матеріали емпіричного дослідження впливу сімейного виховання на екологічну компетентність підлітків. Встановлено, що екологічна компетентність краще розвинена у підлітків, матері яких використовують позитивний стиль взаємодії. Позитивний стиль взаємодії матерів зі своїми дітьми підліткового віку сприяє розвитку екологічної компетентності, формуванню еконормативної поведінки та відповідального ставлення до довкілля.en_US
dc.publisherГО «Київська наукова організація педагогіки та психології»en_US
dc.subjectекологічна компетентністьen_US
dc.subjectекологічне вихованняen_US
dc.subjectстиль взаємодіїen_US
dc.subjectсімейне вихованняen_US
dc.subjectеконормативна поведінкаen_US
dc.subjectекологічна культураen_US
dc.titleПоказники екологічної компетентності підлітків з різними типами сімейного вихованняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.