Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/239
Назва: | Технологія навчання теоретичних основ змістової лінії "Рівняння і нерівності" |
Автори: | Соколенко, Лілія Олександрівна |
Ключові слова: | змістова лінія професійна підготовка вчителя математики предикат |
Дата публікації: | 27-тра-2019 |
Видавництво: | Збірник наукових праць [Херсонського державного університету] |
Серія/номер: | Педагогічні науки;Т.2 |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено технологію навчання теоретичних основ змістової лінії "Рівняння і нерівності", що є наскрізною для всього курсу математики середньої та вищої школи. Запропоновано систематизований підхід до навчання, який можна запровадити під час читання курсу за вибором "Деякі питання шкільного курсу математики з точки зору вищої" для студентів-випускників педагогічних університетів, які здобувають вищу освіту за спеціальністю 014 "Середня освіта. Математика". Увага акцентується на розгляді рівнянь і нерівностей з позиції математичної логіки, а саме: означення цих та пов'язаних із ними визначень з використанням поняття висловлювальної форми, предиката; взаємозв'язкам слідування та відповідності множин рівнянь (нерівностей) їх властивостям; основним (типових) перетворенням рівнянь (нерівностей) з погляду їх еквівалентності. Обгрунтовується необхідність дотримування принципів, на яких базується професійна підготовка вчителя математики, під час читання курсу за вибором. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/239 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sokolenko_Технологія навчання теоретичних основ.pdf | 217.11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.