Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2417
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кисла, Оксана Федосіївна | - |
dc.contributor.author | Ландар, Т. О. | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-13T16:58:01Z | - |
dc.date.available | 2020-04-13T16:58:01Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Кисла О. Ф., Ландар Т. О. Реалізація ідей Нової української школи шляхом взаємодії школи та родини. Молодий вчений. 2019. Вип. 8 (72), серпень. С. 241-244. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2417 | - |
dc.description.abstract | В умовах реформування освіти актуальними постають проблеми реалізації ідей Нової української школи, а саме впровадження в освітній процес педагогіки партнерства та створення гуманного освітнього середовища. У статті обґрунтовано значення педагогіки партнерства у процесі становлення особистості молодшого школяра, важливість взаємодії школи та сім’ї у вихованні учнів початкової школита визначено умови ефективної організації освітнього процесу в умовах реалізації освітньої реформи. Співробітництво та тісна взаємодія школи й родини дозволяє створити єдині вимоги до нового громадянина, випускника школи та всебічно сприяти його становленню. Важливим постає завдання формування високого рівня педагогічної культури батьків задля ефективного освітнього процесу, кожен з учасників якого має бути вмотивованим й відповідальним стосовно своїх обов’язків задля формування цілісної моделі «педагогічного трикутника»: батьки – дитина – вчителі. Запорукою успішної реалізації ідей Нової української школи є співпраця вчителя з членами родини учня, так як сім’я є первинним осередком розвитку особистості й впродовж життя значно впливає на дитину. Тому важливо зробити батьків фасилітаторами у становленні дитини, активними учасниками педагогічного процесу. Партнерство родини і школи важливий аспект у реалізації освітньої реформи, який має на меті об’єднати вчителів, батьків й учнів спільною метою та сприяти створенню гуманістично-спрямованого освітнього середовища. | en_US |
dc.publisher | Молодий вчений | en_US |
dc.subject | педагогіка партнерства | en_US |
dc.subject | співробітництво | en_US |
dc.subject | співпраця | en_US |
dc.subject | взаємодія | en_US |
dc.subject | освітній процес | en_US |
dc.subject | родинне виховання | en_US |
dc.title | Реалізація ідей Нової української школи шляхом взаємодії школи та родини | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Реалізація ідей Нової української школи шляхом взаємодії школи та родини.pdf | 219.04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.