Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2418
Назва: Особливості адаптації дітей молодшого шкільного віку до умов освітньо-виховного простору
Автори: Кисла, Оксана Федосіївна
Кулажко М. А.
Ключові слова: проблема адаптації школярів
молодші школярі
дошкільнята
навчальний процес
освітнє середовище
підготовка до школи
Дата публікації: 2019
Видавництво: Інноваційна педагогіка
Бібліографічний опис: Кисла О. Ф., Кулажко М. А. Особливості адаптації дітей молодшого шкільного віку до умов освітньо-виховного простору. Інноваційна педагогіка. 2019. Вип.15. Т.1. С. 101-104.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюються особливості перебігу процесу адаптації, аналізуються причини її проблем. Також звертається увага на етапи та рівні адаптації школярів до нових умов освітнього простору. Визначаються вікові характеристики дітей молодшого шкільного віку, особливості та концептуальні моделі навчання та провідні педагогічні засоби, які сприяють адаптації учнів початкової школи Забезпечення ефективної адаптації дитини до нового освітнього простору наразі є головним завданням закладів дошкільної освіти. Одним із фундаментальних напрямів роботи дошкільного закладу є психологічний супровід готовності дітей до шкільного навчання. Процес адаптації у дітей проходить у декілька етапів, кожен з яких має свої особливості і характеризується різним ступенем напруженості функціональних та психічних систем організму. Дезадаптованість учнів призводить до неадекватної, погано контрольованої поведінки, конфліктних стосунків, перекручувань в особистісному розвитку, проблем у навчальній діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2418
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.