Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2423
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДорошенко, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-04-13T17:24:49Z-
dc.date.available2020-04-13T17:24:49Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationДорошенко Т. В. Формування суб’єктності майбутнього вчителя початкової школи в музично-освітній діяльності. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012. Вип. 100. С. 140-143.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2423-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутнісно-змістові характеристики суб’єктності як складової професійного становлення майбутнього вчителя початкової школи, визначено сутність музично-освітньої діяльності як засобу формування суб’єктності студента, уточнено поняття суб’єктності майбутнього вчителя початкової школи з урахуванням особливостей реалізації його суб’єктної активності в умовах музично-освітньої діяльності, виявлено педагогічні умови формування суб’єктності майбутнього вчителя початкової школи в музично-освітній діяльності.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectсуб’єктen_US
dc.subjectсуб’єктністьen_US
dc.subjectсуб’єктна активністьen_US
dc.subjectмузично-освітня діяльністьen_US
dc.subjectпедагогічні умовиen_US
dc.subjectстудентen_US
dc.subjectмайбутній учитель початкової школиen_US
dc.titleФормування суб’єктності майбутнього вчителя початкової школи в музично-освітній діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_28.pdf175.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.