Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2428
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorZhara, H.-
dc.contributor.authorЖара, Ганна Іванівна-
dc.date.accessioned2020-04-13T17:49:27Z-
dc.date.available2020-04-13T17:49:27Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationZhara H. Interrelation of future teachers’ health and their professional comfort zone: analysis of the problem. European Humanities Studies: State and Society_4 2014-2015. Slupsk. 207 p. P. 136–149. (Scopus, Copernicus)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2428-
dc.description.abstractТрансформація сучасної освіти, пов’язана з інтеграцією України до європейського освітнього простору, висуває нові вимоги до підготовки майбутніх учителів. Оновлене законодавство про вищу освіту ставить пріоритетним розвиток освіти протягом усього життя. У педагогічній освіті це зумовлює необхідність неперервного професійного розвитку вчителя, оволодіння ним новими компетенціями, сучасними технологіями навчання. W artykule przedstawiono dynamikę zmian strefy komfortu zawodowego przyszłych nauczycieli w procesie przygotowania zawodowego oraz jej związek z dynamiką ich stanu zdrowia. Ustalono, że zachowanie zdrowia w warunkach oddziaływania pedagogicznego oraz nabycie przez studentów indywidualnych kompetencji zachowania zdrowia przyczyniają się do poprawienia stanu zdrowia nauczyciela, a jednocześnie rozszerza się strefa ich komfortu zawodowego. Stwierdzono, że rozszerzenie strefy komfortu zawodowego może być traktowane jako podstawa do edukacji o wysokiej jakości, a także jako warunek do kształtowania kompetentności indywidualnego zachowania zdrowia przyszłego nauczyciela.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherEuropean Humanities Studies: State and Societyen_US
dc.subjectздоров’яen_US
dc.subjectзона професійного комфортуen_US
dc.subjectздоров’язбереженняen_US
dc.titleInterrelation of future teachers’ health and their professional comfort zone: analysis of the problemen_US
dc.title.alternativeВзаємозв’язок здоров’я майбутніх учите-лів та їх зони професійного комфорту: аналіз проблемиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Interrelation of future teachers’ health and their professional comfort zone analysis of the problem.pdf520.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.