Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2467
Назва: Особливості адаптації вчителів загальноосвітньої школи до соціальних змін
Автори: Ющенко, Ірина Миколаївна
Ключові слова: адаптація
соціальні зміни
парадигма травми
психологічне благополуччя
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Ющенко І.М. Особливості адаптації вчителів загальноосвітньої школи до соціальних змін: автореф. дис. на здоб. наук. ступен. канд. психол. наук: «Соціальна психологія; Психологія соціальної роботи» 19.00.05. Київ, 2012. 20 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.05 – соціальна психологія; Психологія соціальної роботи. Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, Київ, 2012. Дисертаційна робота присвячена вивченню проблеми адаптації вчителів загальноосвітніх навчальних закладів до соціальних змін. У роботі розкрито соціально-психологічну специфіку адаптації вчителів до соціальних змін, з’ясовані її зміст, функції та критерії, розроблено модель адаптації вчителів до соціальних змін та виявлено чинники (соціально-особистісні, професійно-особистісні та індивіду -ально-суб’єктні), що впливають на успішність та особливості її перебігу. Обґрунтовано та розроблено програму тренінгу для вчителів «Адаптація до соціальних змін», результати апробації якого свідчать про доцільність його використання з метою формування у вчителів особистісних диспозицій, що забезпечують підвищення рівня адаптації до соціальних змін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2467
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aref_Yuschenko.pdf250.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.