Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2467
Назва: | Особливості адаптації вчителів загальноосвітньої школи до соціальних змін |
Автори: | Ющенко, Ірина Миколаївна |
Ключові слова: | адаптація соціальні зміни парадигма травми психологічне благополуччя |
Дата публікації: | 2012 |
Бібліографічний опис: | Ющенко І.М. Особливості адаптації вчителів загальноосвітньої школи до соціальних змін: автореф. дис. на здоб. наук. ступен. канд. психол. наук: «Соціальна психологія; Психологія соціальної роботи» 19.00.05. Київ, 2012. 20 с. |
Короткий огляд (реферат): | Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.05 – соціальна психологія; Психологія соціальної роботи. Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, Київ, 2012. Дисертаційна робота присвячена вивченню проблеми адаптації вчителів загальноосвітніх навчальних закладів до соціальних змін. У роботі розкрито соціально-психологічну специфіку адаптації вчителів до соціальних змін, з’ясовані її зміст, функції та критерії, розроблено модель адаптації вчителів до соціальних змін та виявлено чинники (соціально-особистісні, професійно-особистісні та індивіду -ально-суб’єктні), що впливають на успішність та особливості її перебігу. Обґрунтовано та розроблено програму тренінгу для вчителів «Адаптація до соціальних змін», результати апробації якого свідчать про доцільність його використання з метою формування у вчителів особистісних диспозицій, що забезпечують підвищення рівня адаптації до соціальних змін. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2467 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати дисертацій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
aref_Yuschenko.pdf | 250.98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.