Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/253
Назва: Особливості основних типів завдань та запитань навчальної дисципліни «Наукові основи шкільного курсу математики»
Інші назви: Features of the main types of tasks and questions of the educational discipline "Scientific foundations of the school mathematics course"
Автори: Соколенко, Лілія Олександрівна
Ключові слова: шкільний курс математики
методичні особливості
Дата публікації: 2019
Видавництво: Міжнародна науково-методична конференція [Черкаси]
Бібліографічний опис: Соколенко Л.О. Особливості основних типів завдань та запитань навчальної дисципліни «Наукові основи шкільного курсу математики» // Матеріали міжнародної науково-методичної конференції «Проблеми математичної освіти» (ПМО-2019), (Черкаси, 11-12 квітня 2019 р.) – Черкаси: Вид. ФОП Гордієнко Є.І., 2019. С. 184-185
Короткий огляд (реферат): У статті виділені основні типи завдань та запитань, які використовуються під час читання навчальної дисципліни «Наукові основи шкільного курсу математики» та охарактеризовані їх методичні особливості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/253
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sokolenko_Features of the main types of tasks.pdf220.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.