Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2591
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДорошенко, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-04-15T14:18:45Z-
dc.date.available2020-04-15T14:18:45Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationДорошенко Т. В. Аксіологічний підхід у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя музики. Проблеми мистецької освіти : зб. наук.-метод. ст. Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. Ніжин, 2012. Вип. 7. С. 21-28.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2591-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано стан дослідження проблеми професійної компетентності майбутнього вчителя музики. Розкриті сутність і значення аксіологічного підходу у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя музики.en_US
dc.publisherПроблеми мистецької освіти : зб. наук.-метод. ст. Ніжин. держ. ун-т імені М. Гоголяen_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.subjectаксіогічний підхідen_US
dc.subjectпрофесійна компетентністьen_US
dc.subjectмайбутній учитель музикиen_US
dc.titleАксіологічний підхід у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя музикиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_59.pdf814.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.