Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/264
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Соколенко, Лілія Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-06-19T05:50:59Z | - |
dc.date.available | 2019-06-19T05:50:59Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Соколенко Л. О. Професійні сюжети як засіб, що сприяє професійному самовизначенню старшокласників у процесі навчання математики / Л. О. Соколенко // Проблема математичної освіти (ПМО – 2013): матеріали міжнар. наук.-практ. конфер. (м. Черкаси, 8-10 квітня 2013 р.). – Черкаси: Видавець Чабаненко Ю., 2013. С101-103 | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/264 | - |
dc.description.abstract | Навчальна діяльність старшокласників визначається складним комплексом мотивів, серед яких мотиви широкого суспільного плану (завоювати собі місце в житті, одержати схвалення оточення, підготуватися до майбутньої професії) та мотивів, що йдуть від самої діяльності (інтерес до знань, задоволення від зробленої роботи, інтелектуальної праці). | en_US |
dc.publisher | Черкаси | en_US |
dc.subject | професійні сюжети | en_US |
dc.subject | навчання математики | en_US |
dc.subject | підготовка до майбутньої професії | en_US |
dc.title | Професійні сюжети як засіб, що сприяє професійному самовизначенню старшокласників у процесі навчання математики | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sokolenko_Professional scenes.pdf | 206.36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.