Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2668
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБублей, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorЖлобо (Редько), Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-04-16T18:54:29Z-
dc.date.available2020-04-16T18:54:29Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБублей Т. А., Редько Т. М. Характеристика моделі процесу навчання фізичних вправ школярів 5-9 класів з відхиленнями у стані здоров’я. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт : зб. наук. праць. Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. Вип. 3 К (84). С. 94 - 97.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2668-
dc.description.abstractВ даній статті описано модель процесу навчання фізичних вправ школярів 5-9 класів з відхиленнями в стані здоров’я. Охарактеризовано сучасний стан теорії і практики фізичного виховання школярів з ослабленим здоров’ям. Розглянуто ряд факторів, що у сукупності своїй формують здоров’я учнівської молоді та впливають на нього протягом навчання у школі, зміст, форми і засоби навчання фізичних вправ, основні підходи до диференціації фізичних навантажень для учнів з нозологіями. Описано взаємозв’язок впливу на процес навчання фізичних вправ між об’єктом та суб’єктом.en_US
dc.publisherКиїв, Вид-во НПУ імені М. П. Драгомановаen_US
dc.subjectмодельen_US
dc.subjectфізичні вправиen_US
dc.subjectшколяріen_US
dc.subjectнозологіїen_US
dc.subjectдиференціація фізичних навантаженьen_US
dc.titleХарактеристика моделі процесу навчання фізичних вправ школярів 5-9 класів з відхиленнями у стані здоров’яen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.