Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/268Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Соколенко, Лілія Олександрівна | - |
| dc.contributor.author | Донцова, О. А. | - |
| dc.date.accessioned | 2019-06-19T06:36:28Z | - |
| dc.date.available | 2019-06-19T06:36:28Z | - |
| dc.date.issued | 2018 | - |
| dc.identifier.citation | Соколенко Л. О. Роль наступності у навчанні учнів розв’язування задач функціональної змістової лінії. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2018»: матеріали конференції. Т. 1. Суми : ФОП Цьома С.П., 2018. С. 53-54. | en_US |
| dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/268 | - |
| dc.description.abstract | У статті дана характеристика системи навчальних задач функціональної змістової лінії курсу математики закладів середньої освіти. Увага акцентується на використанні принципу наступності в навчальному процесі та його ролі для навчання учнів розв’язування стандартних та творчих задач. | en_US |
| dc.publisher | Суми | en_US |
| dc.subject | функціональна змістова лінія | en_US |
| dc.subject | творчість | en_US |
| dc.title | Роль наступності у навчанні учнів розв’язування задач функціональної змістової лінії | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Роль наступності у навчанні учнів розв’язування задач функціональної змістової лінії.pdf | 276,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.