Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2724
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБогдан, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorРозумейко, Н. А.-
dc.contributor.authorФранчук, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-04-17T14:02:15Z-
dc.date.available2020-04-17T14:02:15Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБогдан Т.М., Розумейко Н. А., Франчук Н. М. Особливості роботи вихователя ЗДО з дітьми дошкільного віку в умовах інклюзії. Молодий вчений. 2019. № 10. С. 530-533en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2724-
dc.description.abstractУ статті визначено особливості роботи вихователя закладу дошкільної освіти з дітьми, у яких виявлено інклюзію, вказано на необхідність залучення інших працівників закладу до ро боти у інклюзивній групі. Розкрито основні завдання професійної підготовки вихователів, які працюють в умовах інклюзивної освіти. Проаналізовано законодавчу базу, яка регламентує основи формування інклюзивної групи у закладі дошкільної освіти. Визначено особливості роботи вихователя з дітьми в умовах інклюзії, а саме: необхідність підготовки індивідуальних програм виховання, зважаючи на проблеми, які потребують корекції, при одночасному забезпеченні розвитку всіх дітей у групі; важливість співпраці з батьками, активне залучення їх до процесу соціалізації дітей з інклюзією.en_US
dc.publisherМолодий вченийen_US
dc.subjectінклюзіяen_US
dc.subjectінклюзивне середовищеen_US
dc.subjectзаклад дошкільної освітиen_US
dc.subjectіндивідуальна програма розвиткуen_US
dc.subjectпрофесійна підготовка вихователяen_US
dc.titleОсобливості роботи вихователя ЗДО з дітьми дошкільного віку в умовах інклюзіїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.