Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2725
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБогдан, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorСмолянко, Юлія Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-04-17T14:05:56Z-
dc.date.available2020-04-17T14:05:56Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБогдан Т. М., Смолянко Ю. М. Формування основ економічного виховання дітей старшого дошкільного віку. Інноваційна педагогіка. 2019. Вип. 19. Т. 2. С. 140–144.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2725-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано ступінь розробленості проблеми економічної соціалізації дітей у науково-педагогічній літературі та освітній практиці. Розкрито особливості взаємодії закладу дошкільної освіти та сім’ї як провідного чинника економічного виховання дітей старшого дошкільного віку. Адже тільки на прикладі родинної економіки можна ознайомити дошкільників з економічними категоріями та показати роль дитини в економічних відносинах у сім’ї. Спрямовано значну увагу на введення дітей старшого дошкільного віку в економічний простір з метою засвоєння доступних їхньому віку елементарних економічних понять, розвитку інтересу до економічної сфери життя, формування морально-економічних якостей, вмінь економічної поведінки. Запропоновано програму економічного виховання дітей старшого дошкільного віку, завданням якої є формування економічного мислення шляхом залучення старших дошкільнят у процес дидактичних, настільно-друкованих, сюжетно-рольових ігор; читання художньої літератури. Невід'ємною складовою якої – сформувати в дітей первинний економічний досвід, який слугуватиме основою економічного виховання особистості у процесі її подальшої економічної соціалізації. Ознайомити дітей із простими економічними термінами; різними професіями, новими галузями та технологіями; надати уявлення про різні потреби людини, про обмеженість можливостей та задоволення потреб, про гроші та їхнє значення, про ресурси, які потрібні людині, а також те, для чого вони використовуються. Закріпити знання дітей із області категорій, пов’язаних із працею (предмети праці, результати праці, індивідуальна, колективна праця); формувати знання про людину економну, бережливу тощо.en_US
dc.publisherІнноваційна педагогікаen_US
dc.subjectекономічна культура та вихованістьen_US
dc.subjectекономічне виховання дітей старшого дошкільного вікуen_US
dc.subjectелементарні економічні уявленняen_US
dc.subjectформування моральних почуттів і морально-економічних якостейen_US
dc.subjectекономічна поведінкаen_US
dc.subjectпрограма економічного виховання дітей старшого дошкільного вікуen_US
dc.titleФормування основ економічного виховання дітей старшого дошкільного вікуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.