Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2731
Назва: Інноваційна діяльність майбутніх учителів початкової школи в інклюзивних класах
Автори: Гренок, Марина Андріївна
Ключові слова: учитель початкової школи
інклюзивні класи
інноваційна діяльність
діти з порушеннями зору
вправи для зору
Дата публікації: 2019
Видавництво: Інноваційна педагогіка
Бібліографічний опис: Гренок М.А. Інноваційна діяльність майбутніх учителів початкової школи в інклюзивних класах. Інноваційна педагогіка. 2019. №12. С. 71-74. Режим доступу: http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2019/12/part_1/15.pdf
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена одній з актуальних проблем підготовки майбутніх учителів початкової школи – інноваційній діяльності в інклюзивних класах, де навчаються діти з порушеннями зору. У статті розглянуто основні нормативні та законодавчі акти, які регламентують процес впровадження інклюзії в освітній простір України. Надається основна інформація про причини порушення зору, сприятливе середовище та здійснення спеціальних профілактичних заходів. Особлива увага приділяється вправам для зору, які необхідно знати майбутнім учителями початкової школи для роботи в інклюзивних класах. У статті розглядаються вправи за такою спрямованістю: релаксаційні вправи, спрямовані на зняття зорової втоми; спеціальні вправи для зміцнення м’язів ока; точковий масаж і гімнастика для очей. Робиться загальний висновок про важливість та актуальність проблеми підготовки майбутніх учителів початкової школи до інноваційної діяльності в інклюзивних класах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2731
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.