Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2733
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБирюк, Ольга Василівна-
dc.date.accessioned2020-04-17T19:11:16Z-
dc.date.available2020-04-17T19:11:16Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationБирюк О. В. Формування соціокультурної компетенції майбутніх учителів засобами англомовних публіцистичних текстів / Бирюк О. В. // Вісник Житомирського педагогічного університету / Житомирський педагогічний університет. – Житомир: Вид. центр ЖДПУ, 2003. – Вип. 12. – С.157 - 159.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2733-
dc.description.abstractУ роботі розкриваються дидактичні передумови формуваннясоціокультурної компетенції у процесі навчання студентів-майбутніх учителів іноземної мови читання англомовних газетно-журнальних статей. Розглядається специфіка таких дидактичних принципів, як принципу гуманістичного розвитку особистості засобами іноземної мови і в контексті культур, принципу активності та принципу проблемності у межах досліджуваної проблеми.en_US
dc.publisherВісник Житомирського педагогічного університетуen_US
dc.subjectдидактичні передумовиen_US
dc.subjectсоціокультурна компетенціяen_US
dc.subjectангломовні газетно-журнальні статтіen_US
dc.subjectпринцип гуманістичного розвитку особистості засобами іноземної мови і в контексті культурen_US
dc.subjectпринцип активностіen_US
dc.subjectпринцип проблемностіen_US
dc.titleФормування соціокультурної компетенції майбутніх учителів засобами англомовних публіцистичних текстівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.