Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2734
Назва: | Соціально-психологічні передумови формування у майбутніх учителів соціокультурної компетенції при навчанні читання англомовних публіцистичних текстів |
Автори: | Бирюк, Ольга Василівна |
Ключові слова: | соціокультурна компетенція опосередкована масова міжкультурна комунікація вторинна мовна особистість соціалізація психологічна готовність фонові знання локальні асоціації |
Дата публікації: | 2004 |
Видавництво: | Вісник Київського національного лінгвістичного університету |
Бібліографічний опис: | Бирюк О. В. Соціально-психологічні передумови формування у майбутніх учителів соціокультурної компетенції при навчанні читання англомовних публіцистичних текстів / Бирюк О. В. // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : педагогіка та психологія / Київський національний лінгвістичний університет. – Київ : Вид. центр КНЛУ, 2004. – Вип. 7. – С. 86-94. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена дослідженню соціально-психологічних передумов формування соціокультурної компетенції студентів мовних спеціальностей при навчанні читання англомовних газетно-журнальних статей. Виділяються дві групи соціально-психологічних передумов, що є релевантними, по-перше, для мовної особистості як суб’єкту процесу соціалізації та як потенційного учасника опосередкованої масової міжкультурної комунікації у ролі реципієнта, та, по-друге, для самого процесу опосередкованого масового міжкультурного комунікації спілкування. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2734 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.