Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2738
Назва: | Модель навчального процесу з навчання майбутніх учителів читання англомовних газетно-журнальних статей |
Автори: | Бирюк, Ольга Василівна |
Ключові слова: | кредитно-модульна система соціокультурна компетенція двоциклічна модель навчального процесу система вправ критерії оцінювання |
Дата публікації: | 2006 |
Видавництво: | Вісник Київського національного лінгвістичного університету |
Бібліографічний опис: | Бирюк О. В. Модель навчального процесу з навчання майбутніх учителів читання англомовних газетно-журнальних статей / Бирюк О. В. // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : педагогіка та психологія / Київський національний лінгвістичний університет. – Київ : Вид. центр КНЛУ, 2006. – Вип. 10. – С. 71-77 |
Короткий огляд (реферат): | У роботі описується двоциклічна модель навчального процесу з використанням системи вправ для формування у майбутніх учителів іноземної мови соціокультурної компетенції при навчанні читання англомовних текстів та розглядається її функціонування у межах кредитно-модульної системи. Пропонуються критерії оцінювання навчальних досягнень студентів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2738 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Модель навчального процесу з навчання майбутніх учителів читання англомовних газетно-журнальних статей.pdf | 1.97 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.