Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2746
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБирюк, Ольга Василівна-
dc.date.accessioned2020-04-17T20:14:07Z-
dc.date.available2020-04-17T20:14:07Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБирюк О. В. Навчально-мовленнєва ситуація при формуванні лінгвосоціокультурної компетентності у навчанні читання іншомовних текстів / Бирюк О. В. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія : педагогічні науки / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка. – Чернігів : ЧНПУ, 2016. – Вип. 141. – С. 18-21.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2746-
dc.description.abstractУ статті розкривається сутність поняття «навчально-мовленнєва ситуація» в контексті формування у майбутніх учителів іноземної мови лінгвосоціокультурної компетентності у навчанні читання іншомовних текстів. Розглядаються її складові з урахуванням специфіки ситуативності опосередкованого спілкування. Пропонується типологія навчально-мовленнєвих ситуацій рецепції за двома критеріями, що доповнюють один одного. В аспекті досліджуваної проблеми уточнюються функції навчально-мовленнєвої ситуації та висувається низка відповідних вимог.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectнавчально-мовленнєва ситуаціяen_US
dc.subjectлінгвосоціокультурна компетентністьen_US
dc.subjectчитанняen_US
dc.subjectіншомовні текстиen_US
dc.subjectмайбутні вчителі іноземної мовиen_US
dc.titleНавчально-мовленнєва ситуація при формуванні лінгвосоціокультурної компетентності у навчанні читання іншомовних текстівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.