Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2750
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБирюк, Ольга Василівна-
dc.contributor.authorСтеченко, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-04-17T20:27:18Z-
dc.date.available2020-04-17T20:27:18Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБирюк О. В., Стеченко Т. О. Навчання майбутніх учителів іноземної мови навчальної презентації / Бирюк О. В., Стеченко Т. О. // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : педагогіка та психологія / Київський національний лінгвістичний університет. – Київ : Вид. центр КНЛУ, 2019. – Вип. 31. – С. 27-34.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2750-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі навчання майбутніх учителів іноземної мови навчальної презентації в умовах компетентнісного підходу. Розглядаються види навчальної презентації та вимоги до них. Дається визначення компетентності в презентаційному мовленні, що розглядається як складова мовленнєвої компетентності в монологічному мовленні. Виділяються складові компетентності в презентаційному мовленні: відповідні вміння, навички, знання та комунікативні здібності. Аналізуються різні підходи до навчання іншомовної презентації в практичному курсі іноземної мови. Виділяються етапи формування зазначеної компетентності, визначається мета та описується зміст кожного етапу.en_US
dc.publisherВісник Київського національного лінгвістичного університетуen_US
dc.subjectнавчальна презентаціяen_US
dc.subjectвізуальний супровідen_US
dc.subjectкомпетентність в презентаційному мовленніen_US
dc.subjectмайбутні вчителі іноземної мовиen_US
dc.titleНавчання майбутніх учителів іноземної мови навчальної презентаціїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.