Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/276
Назва: | Взаємозвязок диспозицій екологічної свідомості та компонентів саморегуляції діяльності старшокласників |
Автори: | Мунасипова-Мотяш, Ірина Анатоліївна |
Ключові слова: | екологічна свідомість екологічна еспозиція саморегуляція діяльності |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Житомирський державний університет імені Івана Франка |
Бібліографічний опис: | Мунасипова-Мотяш І.А. Взаємозвязок диспозицій екологічної свідомості та компонентів саморегуляції діяльності старшокласників /І.А. Мунасипова-Мотяш // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. – Житомир : “Вид-во ЖДУ ім. І. Франка”, 2016. Том VII. Екологічна психологія. – Випуск 41 . – С. 303-311 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються показники диспозицій екологічної свідомості старшокласників. Подаються результати емпіричного дослідження сформованості саморегуляції довільної активності учнів старших класів, розвитку їх регуляторних процесів (планування, моделювання, програмування, оцінка результатів) та регуляторно-особистісних властивостей (гнучкість, самостійкість). Відмічено, що високим показникам колаборативної екодиспозиції відповідає вищий розвиток планування, програмування, оцінювання результатів та самостійності. Показано, що старшокласники з низьким рівнем регуляторних процесів та регуляторно-особистісних властивостей можуть виявляти екодевіантну поведінку (мають високі показники індиферентної, совмісійної, совметральної та несесітивної екодиспозицій) |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/276 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Взаємозвязок диспозицій екологічної свідомості та компонентів саморегуляції діяльності старшокласників.pdf | 135.9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.