Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2814
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗапорожченко, Тетяна Петрівна-
dc.date.accessioned2020-04-20T11:06:19Z-
dc.date.available2020-04-20T11:06:19Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЗапорожченко Т. П. Роль педагогічної практики у процесі формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів. Вісник Інституту розвитку дитини (додаток): матер. IV Міжнар. наук.-практ. конф. студентів і молодих учених «Дитинство. Освіта. Соціум» (19 березня, м. Київ). Київ : Інститут розвитку дитини НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. Вип. 6. С. 207–209.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2814-
dc.description.abstractПедагогічна практика є невід'ємною складовою процесу формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкових класів. Вона дозволяє студенту-практиканту не лише поглибити теоретичні знання та практичні навички, здобуті у процесі аудиторного навчання, але й реалізувати свій освітній потенціал в умовах реального процесу навчання молодших школярів математики.en_US
dc.publisherВісник Інституту розвитку дитини (додаток): матер. IV Міжнар. наук.-практ. конф.en_US
dc.subjectпедагогічна практикаen_US
dc.subjectформування математичної компетентностіen_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.titleРоль педагогічної практики у процесі формування математичної компетентності майбутнього вчителя початкових класівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.