Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2860
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГазука, Тетяна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-04-21T13:46:42Z-
dc.date.available2020-04-21T13:46:42Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationГазука Т. А. Теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів трудового навчання до проектної діяльності / Газука Т. А. // Педагогіка і психологія професійної освіти // Науково-методичний журнал – Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2008. – Вип. 5. – С. 50-56.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2860-
dc.description.abstractПроектна діяльність студентів дозволяє сьогодні вирішувати багато проблем сучасної освіти: розвиток зацікавленості студентів у самостійному освітньому процесі і його рефлексивній позиції в ньому, формування вмінь конструювати свою діяльність на основі конкретних практичних вимог, здобуття досвіду самостійної творчої діяльності, а також привертання до активного пошуку і усвідомленого вибору шляхів самореалізації.en_US
dc.publisherНауково-методичний журнал Наці¬онального університету «Львівська політехніка»en_US
dc.subjectмайбутній вчительen_US
dc.subjectвчитель трудового навчанняen_US
dc.subjectпроектуванняen_US
dc.subjectпроектen_US
dc.subjectпроектна діяльністьen_US
dc.titleТеоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів трудового навчання до проектної діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.