Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2869
Назва: | Активізація процесів саморегуляції майбутніх учителів музичного мистецтва як умова розвитку емоційної компетентності |
Автори: | Дорошенко, Тетяна Володимирівна |
Ключові слова: | емоційна компетентність принципи напрями майбутні вчителі музичного мистецтва методи засоби активізації |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя |
Бібліографічний опис: | Дорошенко Т. В. Активізація процесів саморегуляції майбутніх учителів музичного мистецтва як умова розвитку емоційної компетентності. Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Серія : Психолого-педагогічні науки. Ніжин, 2018. № 1. С.95 -102. |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано необхідність і визначено напрями активізації процесів саморегуляції майбутніх учителів музичного мистецтва, які передбачають усвідомлення ними основних категорій теорії саморегуляції (структура, функції, компоненти) та реалізуються шляхом формування мотиваційної сфери, розвитку суб’єктно-діяльнісних умінь, здатності до адекватної самооцінки; представлено напрями, принципи, методи, засоби активізації процесів саморегуляції. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2869 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття_85.pdf | 207.21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.