Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2870
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГазука, Тетяна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-04-21T14:23:45Z-
dc.date.available2020-04-21T14:23:45Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationГазука Т. А. Сучасний стан підготовки майбутнього вчителя трудового навчання до проектної діяльності / Газука Т. А. // Педагогічна майстерність як система професійних мистецьких компетентностей : Збірник матеріалів VІ мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О.П. Рудницької – Чернівці: Зелена Буковина, 2010. – С.280-281.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2870-
dc.description.abstractВ основу реалізації всіх змістових ліній освітньої галузі «Технологія» покладено проектно-технологічну діяльність, яка інтегрує всі види сучасної діяльності людини: від появи творчого задуму до реалізації готового продукту. Відповідно до цього змінилися зміст діяльності і функцій вчителя трудового навчання, який має здійснювати: підбір різної складності об’єктів проектування, консультування, допомогу в підборі проектів; спостереження за ходом роботи учнів; надання допомоги окремим учням і стимулювання їхньої навчально-трудової діяльності; підтримку робочої обстановки у класі; нормування праці школярів; аналіз і узагальнення роботи окремих учнів; оцінювання проектно-технологічної діяльності на кожному етапі.en_US
dc.publisherЗбірник матеріалів VІ мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О.П. Рудницькоїen_US
dc.subjectпроектна діяльністьen_US
dc.subjectпроектen_US
dc.subjectвчитель трудового навчанняen_US
dc.titleСучасний стан підготовки майбутнього вчителя трудового навчання до проектної діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.