Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2901
Назва: | Соціальні уявлення про безпеку освітнього середовища у буденній свідомості чернігівських студентів |
Автори: | Дроздова, Марина Анатоліївна |
Ключові слова: | соціальні уявлення безпека студенти Чернігів освітнє середовище |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень: тези ІІ міжнар. наук.-практ. конф. |
Бібліографічний опис: | Дроздова М.А. Соціальні уявлення про безпеку освітнього середовища у буденній свідомості чернігівських студентів. Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень: тези ІІ міжнар. наук.-практ. конф. (м. Переяслав-Хмельницький, 21 березня 2018 р.) / відп. ред. О.В.Дробот. Київ, 2018. С.175-179. |
Короткий огляд (реферат): | Проблема безпеки освітнього середовища є досить актуальною у наших реаліях. Соціальна значущість її, крім загальноосвітніх середніх закладів, стосується також вищої школи. При цьому, з нашого погляду, важливо вивчати не лише чинники безпеки освітнього простору, але й соціальні уявлення студентів про неї (адже останні є критеріями суб’єктивної оцінки її наявності). У наукових працях уявлення про безпеку часто розглядаються як суб’єктивні образи (репрезентації), завдяки яким здійснюється оцінка (категоризація) певних ситуацій (умов) життєдіяльності індивіда або групи як безпечних/небезпечних. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2901 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Соціальні уявлення про безпеку освітнього середовища у буденній свідомості чернігівських студентів.pdf | 341.45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.